donderdag 26 mei 2011

volg je ons?

Veel volgers hebben we hier niet (weet ook nog maar net hoe je dat moet, en het is een begin ik volg mezelf toch al)... Maar ik weet dat jullie af en toe toch moeite doen om eens een kijkje te nemen !

Volgende week woensdag (1juni) is er terug les , maar laten we het vanaf nu misschien gewoon gezellig samen naaien noemen (en laat al die mannen maar grapjes maken). Mijn collega is momenteel nog steeds met ziekte verlof en kan dus nog steeds geen les geven.. maar ik ben zeker dat we samen ook wel onze plan kunne trekken . 

lijsje met zaken die goed van pas komen woensdag 1juni:

*uw naaimachine (of de geleende naaimachine)
*verlengkabel
*papierschaar (voor het knippen van de patronen)
*patroonpapier
*stof naar keuze... heb je deze vergeten, ik steek steeds enkele rollen in mijn auto (uit Pand Diependaele, ook op facebook te volgen . klik hier)
    
*als je zelf een patroon hebt breng gerust mee!
*een leuk idee op iets te maken , een zak of een broche of een ...
*stof schaar
*potlood, stift , stylo , schriftje voor eventuele notities

*als je van plan bent om af en toe te naaien , heb je best al vlieseline in huis (koop 1m) , komt vaak van pas! dient als versteviging!

* een lat (lange lat + grote geodriehoek)
* lint meter
* kopspelden

Graag laten weten of je komt of niet. Dan heb ik er een idee van met hoeveel we zijn... 
hier , per mail evadegravin@gmail.com of op onze facebook pagina. ( of groep)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten